reklama

Istota je len v platení!

Nemáte pocit, že stále len za niečo platíte a už sa bojíte aj spýtať, či za to niečo dostanete? Ja ten pociť mám už dlhšie. V poslednej dobe k tomu prispievajú hlavne môj mobilný operátor, banka, nákupné centrá, reštaurácie, elektrárne a plynáry. Zvyšok sa dá ešte ako tak akceptovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Eurá
Eurá (zdroj: Juro)

Kým som si túto skučnosť uvedomil naplno, musel som v priebehu pár mesiacov viac krát navštíviť svojho mobilného oprátora, aby som si upravil služby na mobile tak, aby som za nič zbytočné neplatil a využil naopak akcie, ktoré mi v konečnom dôsledku pomôžu mesačne ušetriť. V mojom prípade išlo hlavne o optimalizáciu roumingových hovorov.

Po tom, ako som si overil, že službu Európa dáta nevyužijem, lebo si ju na obyčajnom mobile neviem ani spustiť, som ju minulý rok po troch mesiacoch zrušil, čo bolo asi v júni. Úkon zrušenia som previedol v nákupnom cestre na pobočke operátora, kde som nahlásil, že danú službu už nechcem ďalej využívať. Slečna previedla (z môho pohľadu) úkon s počítačom a povedala mi že počítač vraví, že áno, že služba je deaktivovaná.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na faktúre, o pár mesiacov neskôr, sa pozerám, že službu mi naďalej účtujú, načo som sa vybral k mobilnému oprátorovi opäť.

Pri tejto príležitosti som si chcel dať prepísať telefón na živnosť a vybrať si nejaký vhodný paušál a telefón. Keď som toto všetko vyrozprával ďaľšej slečne (pre istotu v inom nákupnom centre) vysvetlila mi, čo všetko musím do sťažnosti napísať a ako mám čo formulovať. Chcel som využiť jej nespochybniteľné znalosti a poprosil ju aby mi sťažnosť vypísala, keď už som je problém definoval, čo sa jej síce moc nepozdávalo, ale v nadnesenom slova zmysle "náš zákazník náš pán" som túto malú vojnu vyhral. Pocit víťazstva ma zaslepil..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O mesiac neskôr som sa vybral k svojmu mobilnému operátorovi riešit reklamáciu nepreneseného mobilného čísla. Faktúru za nový telefón a aj za uskutočnené hovory som dostal na súkromnú osobu a bez zaváhania som si išiel (sám) vypísať sťažnosť. Bola tam iná slečna, ktorá chápala všetko čo sa mi stalo s účasťou. Sťažnosť som si vypísal, odovzdal a ako bonus som dostal radu, že v roumingu existuje nová služba, ktorá mi ušetrí náklady ešte viac, čo som rád využil. Štandartný postup je, že k najbližšiemu zúčtovaciemu obdobiu sa mi ukončí služba aktuálna a automaticky sa aktivuje služba nová. Apoň niečo, keď už som zabil toľko času. Škoda len, že do nového zúčtovacieho obdobia chýbal skoro celý mesiac..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Za pár dní som v zahraničí obržal správu, že moja aktuálna služba, ktorá mi umožňuje lacnejšie telefonovanie zo zahraniča bude do 24 hodín zrušená. Dva krát, s odtupom asi týždeň. O mesiac sa mi aktivovala služba nová. Sťažnosť som už nepísal, pretože mi konečne došlo, že moja povinnosť je iba platiť.

Pred týždňom som dostal písomne vyrozumie na moje sťažnosti od operátora. Vraj pretože nemôžem dokázať, že daný úkon mali pracovníčky vykonať (v prípdade oboch sťažností) sa považujú moje sťažnosti za zamietnuté. Ani neviem, či mi už ten dátový rouming vypli. Napadlo ma, ako to, že si mobilný operátor nemôže pozrieť kedy a kto v daný deň robil úpravu na mojom telefónnom čísle a že o prepise čísla mám dokonca aj dokument! Skoro som vymenil aj mobilného operátora, kým mi nedošlo, že kým by som si to u nového operátora mobilných služieb odchodil, ubehla by zas dlhá doba..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Cez víkend som kupoval synovi novú hru na hraciu konzolu. Slečna ju rozbalila (strhla ochrannú fóliu), otvorila obal (čím zrušila ochranný kolok od výrobcu) a dala mi nahliadnuť k DVD, aby som sa sám presvedčil, že nie je poškodené. Nie, ešte som to nevzdal, spýtal som sa jej, že ako môžem takto rozbalené DVD dať ako darček? Odpovedala mi, že to je bežná prax vo všetkých obchodoch, lebo sa stáva, že ľudia si to doma rozbalia, zistia, že nosič je poškodený a potom ho chcú vrátiť !

Taká nehoráznosť niečo reklamovať, musíme len platiť!

Juro Čulák

Juro Čulák

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cestujem a popri tom pozorujem všetko okolo mňa, rád porovnávam u nás a "u nich", predtým a teraz. Som kritik nekvalitných služieb a zároveň aj obdivovateľ tých fungujúcich.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu